Search
Close this search box.

MAGROS 2014: Turizam kao osnova strategije izvozne ekspanzije

U Zagrebu će se 15.10.2014. u Hypo centru održati tradicionalna godišnja konferencije za proizvođače i trgovce MAGROS 2014. Konferenciju organizira poslovni časopis Suvremena trgovina pod visokim pokroviteljstvom Predsjednika Republike Hrvatske.

Tema ovogodišnje konferencije je: Turizam kao osnova strategije izvozne ekspanzije (Povezivanje zelene i plave magistrale, odnosno povezivanje proizvodnje i potrošnje kroz turizam).

Cilj konferencije MAGROS 2014. je jačanje potencijala i rasta domaćih proizvodnih trgovačkih društava i obrta, povezivanjem s domaćim i stranim turističkim potencijalima, uz posebni naglasak na plasman domaće prehrambene industrije u turističke svrhe.

Organizacija skupa zamišljena je uz prisustvovanje i aktivno sudjelovanje najvažnijih institucija za ova područja: Ministarstvo gospodarstva, Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo turizma, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska obrtnička komora, HABOR-a i HAMAG-a.

Sudionici konferencije bit će trgovačka društva i obrti, predstavnici gospodarskih asocijacija (HOK, HGK, udruženja hotelijera i poslodavaca) te nadležnih državnih institucija (ministarstva, agencije i instituta) iz Hrvatske i susjednih zemalja.

Zainteresirani za sudjelovanje na konferenciji mogu se prijaviti na info@suvremena.hr, ulaz na konferenciju je slobodan, a cjelovitu najavu ovog događanja možete pogledati na ovom linku.

Opis panela MAGROS 2014
Radni program MAGROS 2014

Scroll to Top
Malcare WordPress Security