Ministarstvo rada i mirovinskoga sustava pokrenulo je medijsku kampanju „Stop radu na crno“. Cilj kampanje je doprinijeti smanjenju stope neprijavljenoga rada u Republici Hrvatskoj te podizanje razine osviještenosti vezano uz problem neprijavljenog rada i sive ekonomije, kao i informiranje javnosti o posljedicama neprijavljenoga rada.
Hrvatska obrtnička komora dugi niz godina ukazuje na važnost suzbijanja i uklanjanja rada na crno te stoga daje podršku Vladi RH i Ministarstvu rada i mirovinskoga sustava u dosljednoj provedbi zakona i osvještavanju javnosti putem ove medijske kampanje. Kroz medijsku kampanju želi se prikazati građanima Republike Hrvatske kako neprijavljeni rad ima brojne negativne strane, ne samo za radnike već i za poslodavce koji se ne pridržavaju radnog zakonodavstva. Također, žele se predstaviti i brojne pozitivne strane prijavljenog rada (viša mirovina, socijalna sigurnost i sl.).
Kampanja je upućena sljedećim skupinama:
- Poslodavci– osigurati potpunu osviještenost problema koji proizlaze iz neprijavljenoga rada (zapošljavanje radnika bez prijavljivanja)
- Zaposleni/nezaposleni – osigurati potpunu osviještenost o problemima koji proizlaze iz rada na crno (moguće negativne posljedice na društveni i gospodarski položaj zbog obavljanja radnom na crno)
Više o svemu na ovom linku.
Datum objave: 31.01.2018.