Hrvatska obrtnička komora prikuplja ponude za nabavu promidžbenog, tiskanog i uredskog materijala, tonera/tinti na bazi okvirnih godišnjih potreba za izvršenje aktivnosti planiranih programom rada Hrvatske obrtničke komore za 2023. godinu.
Nuđenje predmeta nabave:
- promotivni materijali
- tiskani materijali
- uredski materijali
- toneri/tinte
sve temeljem okvirnih godišnjih potreba.
Napomena:
Količine su iskazane kao okvirne godišnje potrebe te su moguća odstupanja i promjene, ovisno o opsegu aktivnosti, posebice u uvjetima posebnih okolnosti.
Specifikacije predmeta nabave, opis promidžbenih materijala, tiskanog materijala sastavni je dio natječaja u priloženim dokumentima.
Ponuđači mogu dati ponude za sve tražene robe ili za pojedine vrste roba.
ROK za dostavu ponude je 7. 2. 2023. do 14 sati u Hrvatsku obrtničku komoru neovisno o načinu dostave ponude.
Ponude slati u zatvorenim kuvertama s naznakom:
NE OTVARATI – Ponuda za nabavu promotivnog, tiskanog, uredskog materijala, tonera/tinti temeljem okvirnih godišnjih potreba za 2023. godinu
Adresa na koju se šalju ponude:
Hrvatska obrtnička komora, p.p.166, 10000 Zagreb
Ponude ste u mogućnosti dostaviti u zadanom roku:
– osobno u Hrvatsku obrtničku komoru do naznačenog datuma dostave ponude
– putem redovne pošte uzimajući u obzir da pošta mora biti zaprimljena u Hrvatskoj obrtničkoj komori do naznačenog datuma.
Ponude koje stignu nakon naznačenog datuma dostave neće se razmatrati.
Mjesto isporuke:
Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb
Uvjeti natječaj:
a) Cijene u ponudi izražavaju se posebno i pojedinačno za svaku vrstu robe fco skladište naručitelja.
Cijene ponude za sve vrste roba nude se kao u maloprodaji (s posebno iskazanim PDV-om).
Cijena mora biti nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora.
Cijene navedene u ponudi moraju biti ovjerene potpisom (i pečatom) ponuđača.
U ponudi mora biti jasno naznačen rok plaćanja, rok isporuke i način dostave.
Naručitelj će cijenu dobavljaču plaćati putem žiro računa u ovlaštenoj banci.
Rok valjanosti ponude: 45 kalendarskih dana
b) IZABRANI PONUĐAČ prije potpisivanja ugovora biti će u obvezi dostaviti u Hrvatsku obrtničku komoru dokumentaciju koja sadrži:
- BON I i BON II, radi dokazivanja solventnosti ponuđača, ne stariji od 30 dana
- vlastitu izjavu da nije pod stečajem, radi dokazivanja financijske i gospodarske sposobnosti ponuđača
- izvadak iz kaznene evidencije – potvrdu o nekažnjavanju za odgovornu osobu, radi dokazivanja zakonitog poslovanja ponuđača
- potvrdu Porezne uprave, kao dokaz o ispunjenju plaćanja svih dospjelih poreznih i drugih obveza, radi dokazivanja izvršavanja zakonskih obveza prema državi
- vlastitu izjavu o tehničkoj, kadrovskoj i drugoj opremljenosti za kvalitetno izvršavanje ugovora, odnosno isporuku roba
- izjavu o nepromjenjivosti cijena tijekom trajanja ugovora
Hrvatska obrtnička komora, Ilica 49/II, 10000 Zagreb, nije obveznik Zakona o javnoj nabavi.
Za dodatne informacije obratite se: Zrinka Debeljak; tel: 01/48 06 666 ili 48 06 651; email: zrinka.debeljak@hok.hr
Preuzimanja
Naziv datoteke | Veličina |
---|---|
Natječaj za nabavu promidžbenog tiskanog i uredskog materijala- potpisano.pdf | 99.56 KB |
OPIS _PROMO_I_TISKANI_MATERIJAL_HOK.docx | 29.44 KB |
HOK okvirni plan_nabave_2023.xls | 62.5 KB |