Ministarstvo poduzetništva i obrta i Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije objavili su javni iz programa “STARTCO – REALIZIRAJ VLASTITU POSLOVNU IDEJU“.
Javni poziv traje do 31. prosinca 2015. godine, odnosno do iskorištenja sredstava osiguranih u proračunu HAMAG-BICRO-a.
Cilj javnog poziva je potpora poduzetnicima početnicima radi lakše realizacije njihovih poslovnih ideja i poduzetničkih poduhvata. Sredstva se odobravaju u obliku vaučera koji se mogu koristiti za nabavku IT opreme i izradu prve internetske stranice.
U proračunu HAMAG-BICRO-a osigurano je ukupno 8.000.000,00 HRK za dodjelu potpora temeljem ovoga Programa. Prihvatljivi prijavitelji su fizičke osobe koje u trenutku podnošenja zahtjeva za bespovratnu potporu nemaju registriran vlastiti subjekt malog gospodarstva, a koje planiraju po prvi puta osnovati trgovačko društvo, obrt ili planiraju samostalnu djelatnost za čije poslovanje traže sredstva (gospodarski subjekt u osnivanju), a koji s danom podnošenja zahtjeva za bespovratnu potporu prethodno nisu bili vlasnici 50% i više udjela u gospodarskim subjektima kumulativno dulje od 2 godine; te subjekti malog gospodarstva koji su osnovani najduže 24 mjeseca prije dana podnošenja zahtjeva za bespovratnu potporu, a čiji vlasnici s udjelom vlasništva od 50% i više do dana podnošenja zahtjeva za bespovratnu potporu prethodno nisu bili vlasnici 50% i više udjela u drugim gospodarskim subjektima kumulativno dulje od 2 godine.
Ista fizička osoba ne može ostvariti pravo na korištenje više kompleta VAUČERA 1 i VAUČERA 2 u slučaju da je istovremeno vlasnik više od jednog poslovnog subjekta koji ispunjava uvjete iz Programa i ovoga Javnog poziva.
Prihvatljivi troškovi:
- Troškovi nastali nakon stjecanja statusa prihvatljivog korisnika potpore
- Porez na dodanu vrijednost iskazan na računu dobavljača
- Nabava nove opreme
VAUČER 1 može se koristiti za:
- Izradu prve internetske stranice subjekta malog gospodarstva kao korisnika potpore
- Prijevod postojeće internetske stranice na strane jezike.
VAUČER 2 može se koristiti za nabavu sljedeće nove dugotrajne imovine:
- Računala (stolna i prijenosna računala)
- Pisači
- Fax uređaji, skeneri i projektori
- Kopirni uređaji
- Multifunkcionalni uređaji (pisač/fax /skener/kopirni uređaj)
- Računalni programi (uključujući i računalne programe za fiskalne blagajne)
Korisnik ne može koristiti sredstva VAUČERA 1 za prihvatljive troškove iz VAUČERA 2 i obrnuto.
Korisnik će se ugovorno obvezati da će opremu financiranu ovim Programom u svom vlasništvu zadržati najmanje 2 godine od dana isplate dodijeljenih sredstava.
Iznosi bespovratne potpore i način isplate:
- Najviši iznos pojedinačne potpore koja se može dodijeliti korisniku za VAUČER 1 (izrada prve internetske stranice) jest 4.000,00 HRK.
- Najviši iznos pojedinačne potpore koja se može dodijeliti korisniku za VAUČER 2 (nabavka nove IT opreme) jest 4.000,00 HRK.
- Korisnik može ostvariti pravo na potporu po oba vaučera u najvišem kumulativnom iznosu od 8.000,00 HRK.
Prijavitelj podnosi zahtjev za bespovratnu potporu ispunjavanjem on-line prijavnice na internetskoj stranici www.startco.hr ili dostavom popunjenog obrasca VAUČER 1 i/ili VAUČER 2 na adresu:
HRVATSKA AGENCIJA ZA MALO GOSPODARSTVO, INOVACIJE I INVESTICIJE
„STARTCO“ – zahtjev za dodjelu bespovratne potpore
Prilaz Gjure Deželića 7
10000 ZAGREB
Najkasnije 5 radnih dana od dana zaprimanja zahtjeva, prijavitelj će dobiti pisanu obavijest o statusu prihvatljivog korisnika.