Search
Close this search box.

Prezentacija Natječaja za dodjelu potpora obrtništvu grada Splita

Udruženje obrtnika Split u petak je (15. srpnja) održalo prezentaciju i tumačenje Natječaja za dodjelu potpora obrtništvu grada Splita u prostorijama Obrtničke komore Splitsko-dalmatinske županije. Prezentaciju je vodio predsjednik Udruženja obrtnika Split Neven Kačić-Bartulović, uz asistenciju Stručne službe Udruženja, koji je u uvodnoj riječi istaknuo kako je Udruženje obrtnika Split imalo i ove godine važnu ulogu u izdvajanju sredstava za poticanje obrtništva od ostalih sredstava za poticanje malog gospodarstva Grada Splita, što je obrtnicima uvelike olakšalo dobivanje navedenih sredstava. Također je istaknuo kako su, zahvaljujući inicijativi Udruženja obrtnika Split, prošle godine po prvi put posebno izdvojena sredstva za obrtnike u sklopu dodjele potpora malom gospodarstvu grada Splita te je redefiniranjem uvjeta omogućeno sudjelovanje puno većem broju obrtnika, pa su se tako, osim obrta u sustavu poreza na dobit i obrta u sustavu poreza na dohodak – poslovne knjige, prošle godine na natječaj mogli javiti i obrti kojima je porez na dohodak određen u paušalnom iznosu, tzv. paušalisti. Ista praksa nastavljena je i ove godine, s tim da su dodatno redefinirani uvjeti pa je mogućnost prijave na aktualni Natječaj pružena još širem krugu obrtnika, konkretno, i onim obrtnicima koji posluju sezonski, što prethodnu godinu nije bio slučaj. Sredstva potpore i dalje se odobravaju samo za 80% troškova izvršenog ulaganja, ali ovaj put najviše do 20.000,00 kuna, što je povećanje iznosa za 5.000,00 kn u odnosu na prošlu godinu.

Osim tumačenja Natječaja, Pravilnika i natječajne dokumentacije, Udruženje obrtnika Split odgovaralo je na pitanja prisutnih.

Ovim putem objavljujemo i odgovore na neka od postavljenih pitanja:

– korisnici potpore moraju biti obrti koji imaju sjedište na području Grada Splita što je razvidno iz izvatka iz obrtnog registra koji je dio obvezne natječajne dokumentacije. Mjerodavan je priloženi izvadak iz obrtnog registra. Ukoliko sjedište podnositelja prema priloženom izvatku nije na području Grada Splita, podnositelj ne udovoljava uvjetima iz natječaja

– korisnici potpore moraju imati sjedište na području Grada Splita bez obzira gdje im se nalazi izdvojeni pogon

– prihvatljivi troškovi za pojedine konkretne primjere su, kako slijedi:

1. Ako se nabavlja oprema za obavljanje ugostiteljske djelatnosti, frižider je prihvatljiv trošak;

2. Klima spada pod nabavu opreme;

3. Police nisu ni stroj ni alat, stoga nisu prihvatljiv trošak;

4. PC kasa je prihvatljiv trošak;

5. Vjenčanice nisu ni stroj ni alat stoga nisu prihvatljiv trošak.

– kod namjene “uređenje poslovnog prostora”, račun može biti iskazan na način da su prikazani i radovi i materijal  na jednom računu ili da obrtnik kupi sam materijal preko svog poslovnog računa, a uslugu mu obavi druga tvrtka i za to izda račun. I jedan i drugi slučaj uzimaju se u obzir;

– izvodi sa žiro računa kojima se dokazuje izvršeno plaćanje mogu biti i izvadci preuzeti s Internet bankarstva.

Natječaj je otvoren do 15. rujna 2016. godine, a Stručna služba Udruženja bit će na raspolaganju obrtnicima i obrtnicama za sva dodatna pojašnjenja i tumačenje natječaja, za što ste nas slobodni kontaktirati.

Detaljnije o Natječaju možete pročitati u našoj ranijoj objavi klikom ovdje.

 

Datum objave: 19.7.2016.g.

 

 

Scroll to Top
Malcare WordPress Security